THE DIVERGENT SERIES - ALLEGIANT

Allmänt / Allegiant / Permalink / 0
Alltså herregud vad jag varit tankspridd de senaste dagarna, det har hänt så mycket hemskt på så kort tid. Händelserna i Bryssel har väl knappast undgått någon men när jag läste om det som hänt där upptäckte jag en massa, massa fler terrordåd också. Blir alldeles nertyngd av verkligheten och ibland känns det som att det inte ens är rätt att ägna tid till att fundera på att köpa nya skor eller att plugga till prov för att det känns så oviktigt i större perspektiv. Vill bara göra viktig skillnad, nuuu. Förnyade iallafall mitt medlemskap på Djurens rätt igår & efter det kändes det lite bättre. 
 
Ikväll ska jag skingra tankarna och gå på bio med Albin och vi skall se den nya filmen Allegiant, som är uppföljaren av Insurgent & Divergent. Den verkar jättebra tycker jag. Hoppas det inte blir för mycket science fiction bara! Imorgon far Albin till Östersund för att spendera i stort sett hela påsklovet där, så jag ska försöka passa på att vara med honom innan han far. Själv ska jag vara hemma på påsklovet, har inga planer ännu men det känns ändå rätt så skönt! Kram på er <3
Till top