AHA ANSIKTSBEHANDLING

Allmänt, Smink/Skönhet / Ansiktsbehandling / Permalink / 0
Bild lånad från Greatdays.se
 
Min hy brukar vara hyffsat samarbetsvillig men just på våren känns min hy alltid fet och oren. Jag upplever verkligen att jag brukar få mer finnar på våren, det här är tredje året i rak detta händer och jag märker riktigt stor skillnad. Brukar kalla det för "finn-attacker" haha. Jag har kollat upp vad detta kan bero på och det är mycket möjligt att man får fler finnar på våren då man har fler döda hudceller kvar på ansiktet, särskilt om man har fet hy. Har även hittat en lösning som dessutom gör att man nu inför sommaren får en fräsch hy och lättare för att få en snygg solbränna som varar länge.

Lösningen är en ansiktsbehandling som kallas AHA behandling, den går till så att man får en naturlig mjölksyra applicerad på huden som gör att de döda hudcellerna (som kan blockera porer och ge upphov till pormaskar eller finnar) lättarer lossnar från hudens yttersta lager.  Efter behandlingen så kommer man få ett fräschare hudlager som gör huden i ansiktet mjuk och len samt ger en rosig och frisk lyster. Ännu ett plus är att den även sluter samman porerna och reducerar talgproduktionn i huden. Bra resultat har också visats på grunda ärr, åldersfläckar & bruna fläckar.
 
Jag skulle mer än gärna vilja få en sånhär ansiktsbehandling, varför inte gå på behandlingen och ta med en vän? denna behandlingen passar i stort sett alla. Upplevelsen som man får av behandlingen är ofta att man känner att huden börja andas igen och det är en upplevelse som nog ingen vill missa! Ansiktsbehandlingen kan du köpa/boka via Greatdays HÄR
 
I samarbete med Greatdays.se
Till top