TIRED

Allmänt / afternoon tea, macarons / Permalink / 0
Hej allihopa, hur mår ni? Ville egentligen bara kika in och önska er en god kväll. Jag är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna, slutade skolan 15.45 och efter det for jag och Wilma och handlade till klassens afternoon tea på lördag. Kom hem först vid 18 för att äta middag och sedan däckade jag i sängen. Vilar och har försökt förbereda lite inför skolan imorgon men har ingen lust alls. Ska bland annat fundera över hur företagets monter på UF-mässan skulle kunna göras för att bli så fin och lockande som möjligt. UF-företaget som jag är med i säljer som sagt macarons så det blir intressant att spåna ideer med mina kompanjoner kring montern sen. Imorgon jobbar jag direkt efter skolan och på fredag ska det bakas fika till lördagens försäljning. Först scones som jag gör själv och sen macarons med företaget. Kommer förhoppningsvis hinna fota och blogga på fredag så att ni får se bilder från det. Gör det bästa av kvällen, kram!
Till top