SOM OM DET INTE VORE KALLT NOG

Allmänt / Permalink / 5
Godkväll fina läsare, den här perioden måste verkligen vara den värsta p.g.a. den bitande kylan och mörkret. Jag behöver ljus och värme!! Idag försökte jag och Albin oss ut, vi hade planer på att fara till stan men började med att gå till Gulf och Krysset som brann ner igår. Hann knappt dit för att se hur det såg ut innan vi nästan fick panik av kyla främst i ansiktet. Det är väldigt fint ute iallafall så lite glädje gav det ändå att gå ut. Vad har ni gjort idag? Let me know <3
#1 - - Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY:

Håller med! Även om det är supermysigt med snö så blir man så lätt deprimerad av detta konstanta mörker :(

Svar: Ja så är det :(
Rebecca Persson

#2 - - Maria at inredningsvis:

Ja det bästa man kan göra med snö är kasta den BORT haha :) GOTT NYTT 2016!

Svar: Haha ja absolut! Detsamma! :D
Rebecca Persson

#3 - - caroline:

haha, åh här sitter jag på andra sidan jorden och saknar snön!

Svar: Där ser man haha, skulle gärna byta plats med dig!
Rebecca Persson

#4 - - Frida:

Ja usch jag vill också ha värme och ljus.
Igår var jag och shoppade lite i Skärholmen med en arbetskamrat, det var mysigt :)

Svar: Vad trevligt för er, man får verkligen försöka hitta på så mycket roligt som möjligt i dessa för i övrigt tråkiga tiderna! :)
Rebecca Persson

#5 - - isabella:

Sv: Tack, jag älskar att resa! BÄSTA

Till top