NYA DETALJER I MITT RUM

Allmänt / inredning, kuddar, tavlor / Permalink / 3
Hej på er, minns ni att jag berättade att jag fick detaljer till mitt rum i julklapp? Här ovan är det mesta av det jag fick i inredningsväg. Först fick jag en hylla att ha ovanför min klädstång som jag önskat mig, därefter fick jag även tavlorna, böckerna och vasen på de översta bilderna. Sen jag och mamma målade om mitt rum vitt så har jag velat ha lite mer stilrent och mer gulddetaljer. Till min klädställning fick jag därför guldiga galgar och sist men inte minst fina kuddar att ha i sängen som även dom matchar i guld. Jag är lyckligt lottad som har en inredningsintresserad mamma som förstår vad jag vill ha för stil och hjälper mig med ideer. Nu ska jag äta kvällsfika och sedan sova, vi hörs mer imorgon. Kram<3
#1 - - josefin:

Åh va fint!! :D

Svar: Tack så mycket :D
Rebecca Persson

#2 - - caroline:

men såå himla fint!!

Svar: Tack snälla!!
Rebecca Persson

#3 - - Kourtney:

Älskar tavlorna!

Svar: Tack, vad kul att höra <3 de finns på desenio.se om du vill ha likadana!
Rebecca Persson

Till top