EN GODARE MORGON

Allmänt, Mat & Ätbart / Permalink / 2
Godmorgon mina hjärtan! Denna dagen startar jag med en ordentligare frukost än på länge. Brukar inte vara så förtjust i frukost men det är verkligen sanningens ord att man blir piggare av ett morgonmål så nu ska det bli en vana att äta. Känner mig väldigt peppad just nu för idag ska jag till Karma Frisör & Shop för att få en hårkonsultation, är nämligen sugen på att göra en hårförtjockning/förlängning så ska få lite information och hjälp. Det är alltid härligt med lite förändring samt ompyssling och tjockare hår är något jag länge velat ha. Men mer om det senare.
 
Ha en toppendag nu!! ❤️
#1 - - Caroline:

men åhh så himla gott!

#2 - - Matilda Berlin:

Men åhh vad gott! Har själv fått dille på chrunchy just nu och bara älskar det! :)

Svar: Samma här, det är verkligen supergott :D
Rebecca Persson

Till top