WHITE & JEANS

Allmänt, Utstyrsel / Jeans. / Permalink / 2
                                                                         Jeans från Bik Bok / Blus från Cubus
 
Hej fina läsare! Hur mår ni idag? Jag mår bra. Somnade ganska tidigt igår men känner mig ändå inte utvilad. Jag ska jobba med några skoluppgifter nu och sen lär jag nog somna direkt. Ögonlocken är ganska tunga redan nu faktiskt, haha. Spännande liv va? Nej det händer faktiskt inte så mycket kul just nu, eller jo kul är det men inget som roar er tyvärr! Just nu är det väldigt mycket att hinna med, skola, körkort, jobb, träning, bloggen och mina projekt men jag gör så gott jag kan. I fredags efter skolan svängde jag iallafall förbi stan en stund och spontanköpte jeansen och blusen på bilderna, är väldigt nöjd över mina köp och ser fram emot att börja använda dom! Älskar vita toppar till blåa jeans. Ha en bra kväll! <3
#1 - - a n n i k a:

Snyggt!

Svar: Tack så mycket!
Rebecca Persson

#2 - - Sarah:

De e så snyggt me slitna jeans :)

Svar: Tycker jag med :)
Rebecca Persson

Till top