WARDROBE BASICS

Allmänt, Utstyrsel / Basics, Wardrobe / Permalink / 1
 
Hej läsare,  längtar så mycket efter att köpa nya kläder då det är så himla trist och grått ute. Dessutom gick mina skor sönder idag, sulan lossnade på vägen hem från skolan så blev alldeles blöt. Här ovan är ett handplock med kläder som jag mer än gärna skulle införskaffa till min garderob! Basic men såå snyggt. Efter skolan idag bakade jag macarons med mina Uf-företagskompanjoner och vi provade på ett nytt recept. Det gick bra till en början men hur resultatet blev har vi inte hunnit kolla än. Nu sitter jag med Albin och ska fika kvällsfika till serien gåsmamman, tycker inte att den är bra än så länge men vi har ungefär halva säsongen kvar så hoppas på att den vänder till det bättre. Ha en trevlig kväll, kram!
#1 - - Veronica Wallgren:

Snyggt!

Svar: Tack! :)
Rebecca Persson

Till top