URBANEARS

Allmänt / Hörlurar, Urbanears / Permalink / 0
                                                                             URBANEARS HEADPHONES - HERE

Kolla in de här hörlurarna!
Dessa kan jag varmt rekommendera till er som också vill ha rejäla hörlurar som gärna stänger av annat ljud och surr. Använder dessa främst på skollektioner då det är ljud precis överallt men även då jag reser längre sträckor. Jag stressar i stort sett hela tiden och mycket beror nog på att jag hela tiden är mottaglig för ljus och ljud t.ex. Att lyssna på musik eller en pod som får mig att må bra hjälper mig att stänga av allt det där andra som skulle tagit onödiga energier och hjälper mig att koncentrera mig. Ett plus med dessa är att de har en "zound plug" som gör det möjligt för en vän att koppla in sig och lyssna på musik med mig. Så här är mitt bästa tips på hörlurar, kram på er ❤️
Till top