BIRTHDAY GIFT

Allmänt / Permalink / 2
Hej finisar, visst känns det underbaart att det äntligen är fredag och dessutom lönedag! jag bara njuter. Alldeles strax så ska jag åka med familjen till Bryggargatan för att äta middag alldeles lagom innan mamma fyller år på söndag. Det blir nog jättemysigt, inte så ofta vi är ute och äter middag tillsammans. När det gäller presenter så var jag ganska snabb med att köpa paket till mamma den här gången då jag visste ganska snabbt vad jag ville ge henne, längtar tills hon får öppna det för jag tror hon kommer bli jätteglad. Vill så gärna berätta vad det är i men ni kanske får veta på söndag! Har slagit in paketet i veckan så det var lite mer i sista minuten hehe. Hoppas att ni alla får en riktigt härlig fredag och helg. Kram<3
#1 - - Sarah:

De e alltid najs me fredagar :)

Svar: Verkligen! ❤️
Rebecca Persson

#2 - - Veronica Wallgren:

Mysigt!

Svar: ❤️
Rebecca Persson

Till top