H&M COACHELLA COLLECTION

Allmänt, Utstyrsel / H&M, Levis Strauss Shorts / Permalink / 6
Har ni hunnit kolla in H&M's nya Coachella kollektion? om inte så tycker jag verkligen att ni ska göra det HÄR. Den är fylld med massor av fina virkade, mönstrade och färgglada sommarkläder. Kunde inte hålla mig ifrån att köpa ett linne därifrån, älskar mönstret och så men har ändå varit lite tveksam på om jag ska behålla det då jag hittat såå himla mycket fina kläder som jag vill ha. Men jag tror nog ändå att detta linne skulle göra sig fint i sommar, vad tycker ni? <3
#1 - - josephine Asplund:

Hoppas du får en fin kväll & lycka till med din fina blogg! Kram<3

Svar: Tack detsamma, kramis <3
Rebecca Persson

#2 - - rememberthiis.blogg.se:

Snyggt linne!

#3 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

snyggt

#4 - - caroline:

såå snyggt!!

Svar: Tack <3
Rebecca Persson

#5 - - Emilie Levinsson:

Jättesnyggt!!

Svar: Tack så mycket <3
Rebecca Persson

#6 - - Malin Ericson:

Åh! Jag har inte hunnit kolla in den kollektionen än!
Det ska jag göra snarast!
Supersnyggt linne! Vill ha!! Haha =)

Svar: Ja gör det, haha <3
Rebecca Persson

Till top