HÅRVÅRDSTIPS - MARIA NILA

Allmänt, Smink/Skönhet / hårvård, maria nila / Permalink / 0

Förra veckan hämtade jag ut det här efterlängtade paketet från Maria Nila. Visst var det för övrigt himla fint?


Maria Nila har kommit att bli mitt absoluta favoritmärke när det gäller hårprodukter. Fick hem en hårinpackning därifrån av glossybox för ett tag sen och under perioden jag använde den så växte mitt hår som mest och det kändes mycket friskare så nu har jag beställt hem en till. Ville även prova schampot för det lät väldigt bra det med. 


Maria Nila Palett Masque Luminous Colour 

En skonsam behandling för färgat hår som återfuktar, ger näring och ett silkesmjukt resultat. Granatäppleextrakt och Colour Guard Complex reducerar färgförlusten som uppstår vid tvätt, värmestyling och skyddar håret mot UV-strålning samt fria radikaler. 100 % veganska ingredienser. Luktar dessutom huuur gott som helst vilket är ett väldigt stort plus då jag älskar när håret doftar gott. Hårinpackningen hittar du R.

Maria Nila Luminous Colour Shampoo

Detta är ett härligt sulfat- och parabenfritt schampo för färgat hår som stärker hårets struktur och tillför glans! Provade detta för tredje gången idag så kan inte svara ännu på om det stärker men det tillför definitivt glans och känns jättemjukt efter dusch. Även denna innehåller 100 % veganska produkter. Schampot hittar du HÄR


Maria Nila har flera olika paletter som gör det enkelt och smidigt för dig att vara sann mot just din hårtyp och ge håret vården det behöver. Klicka in HÄR för att få en överblick över alla produkterna & för att se vilka som passar dig bäst! 

 
Till top