NÄSTAN FÖR LYCKLIG NU

Allmänt, Resor / kroatien / Permalink / 0
Förlååt för dålig uppdatering idag! har knappt varit hemma alls. 
 
Slutade skolan sent och efter det så hade jag planerat att fara till resebyrån och sedan spontanäta middag på stan med tjejerna. När jag kom fram till stan så ringde jag mamma och hon berättar att de i stort sett var klara på resebyrån men framförallt att de preliminärbokat en resa (!!). Glad som jag blev så försökte jag stappla mig fram till resebyrån med högklackat och fick då se att de bokat flyg & hotell till Kroatien i Juni! Vi har kollat på resor ganska länge men nu äntligen verkar vi ha hittat ett resmål och framförallt ett datum som passar för hela familjen, blev och är så himla glad över detta!
 
Efter middagen som för i övrigt bestod av en falafeltallrik på dallas för min del så gick jag, Alice & Amanda till Bik Bok och där prövades det kläder för full rulle i ungefär en timme, tiden gick himla fort iallafall men nu har jag landat i sängen och är strax klar för att sova. Hoppas ni också haft en härlig dag, kram <3
 
Till top