FRENCH MANICURE

Allmänt / fransk manikyr, naglar, nails / Permalink / 3
                                                     Fick nya fräscha naglar i torsdags, denna gången valde jag fransk manikyr

GODMORGON. Har verkligen haft så fullt upp i veckan att jag knappt hunnit kika in på bloggen. Men nu börjar det mesta lugna sig! I morgon är det äntligen skyltsöndag och första advent, som jag har längtat. Det som känns mest roligt är att ställa upp mitt & Albins bord och allt vårat fika, julgodis m.m. och sedan bara ha mysigt bland allt folk i rörelse, julmusiken och glöggdofterna. Albin kommer hem från Kanarieöarna ikväll också efter att ha varit på semester där i en vecka, saknar honom massor. Nu ska jag äta lunch. Ha en supermysig helg hörni, hoppas vi syns imorgon! kram <3
#1 - - Frida:

Va fina naglar :)

Svar: Tack snälla, vad glad jag blir :)
Rebecca Persson

#2 - - Alice Larsdotter:

Det var så lite så!!

Svar: ❤️
Rebecca Persson

#3 - - Jhennifer :

Vilken lyckost som har haft sol och värme, förstår att du har längtat. Va mysigt det låter med att stå ute ihop med människor och julmusik . Hoppas det blir en toppendag för er❤️

Svar: Ja verkligen! tack så jättemycket, dagen blev riktigt lyckad. Hoppas att du också haft en härlig dag ❤️
Rebecca Persson

Till top