DIY JULKLAPPSTIPS

Allmänt / julklappar, julklapptips / Permalink / 0
Hej vänner! vet inte om jag har berättat för er men julen är verkligen en högtid som ligger mig nära hjärtat. Älskar den mysiga atmosfären som julen för med sig med hjälp av kärlek, ljus i alla dess former och juliga dofter. Det enda som julen ibland för med sig som jag tycker mindre om är stressen som lätt kan uppstå med bland annat julklappar. Jag har därför börjat strosa runt och köpa julklappar redan nu för att sedan kunna njuta fullt ut.

Jag tycker att det är väldigt roligt att göra egna julklappar och presenter i överhuvudtaget så jag tänkte tipsa er om några jättebra videos av bästa Therese där hon visar förslag på julklappar till mamma, pappa, syskon m.m som man kan göra helt själv! Har provat på att göra & ge bort en manikyrburk och en bio-låda och de blev väldigt uppskattade!

Klicka in HÄR för att se alla julklapps-videos av Therese!
Till top