BOYFRIEND JEANS

Allmänt, Utstyrsel / boyfriend jeans / Permalink / 1

För tillfället känner jag mig rätt så seg, har en dunkande huvudvärk och en massa skoluppgifter att göra när allt jag egentligen vill bara är att sova, mysa och äta godsaker. Det blev mycket på en gång från skolan, alla lärarna verkar passa på att kasta ut uppgifter på oss i klassen eftersom vi inte varit på skolan på ett tag. Ikväll har jag försökt läsa Frankenstein, måste läsa 30 sidor till på onsdag men det finns inget nöje i det då stressen tar över.

Hur som helst så har jag hunnit tugga mig igenom en del uppgifter på "att-göra-listan" och tittat på lite fina kläder. Har såå länge velat ha boyfriend jeans, har letat utan att få resultat förrän nyligt. Hittade byxorna på bilderna ovan och tyckte de såg perfekta ut men tyvärr så blev de slut i lager haha så nu funderar jag på att sno ett par byxor av Albin som han inte använder, förhoppningsvis kan vi hjälpas åt att skapa alldeles unika och snygga boyfriend byxor av dom!
#1 - - Sara :

Är så snyggt med boyfrien jeans!

Svar: Ja att det är!!
Rebecca Persson

Till top