AND THE WORLD WILL BE AS ONE

Allmänt / prayfortheworld / Permalink / 0
Lyssna på låtens text HÄR.
 
Alla avskyvärda händelser som ägt rum de senaste dagarna har verkligen berört mig och säkert de flesta. Igår kväll när jag skulle sova såg jag en video där en person sätter sig och spelar piano i en folkmassa bestående av chockade och sorgsna människor samt media. Tårarna bara rann. Mitt i all kaos och tragedi finns människor som på ett eller annat sätt försöker ta hand om sina medmänniskor och det tycker jag är så himla fint. Låten som spelades förmedlar verkligen så mycket känslor och fina budskap. Om en låt kan vara en känsla så är låten ovan känslan jag har. Kort sagt så känner jag en stor sorg för alla som utsatts och mina tankar går till alla drabbade, offren och deras anhöriga. Det är viktigt att vi står enade tillsammans mot denna ofattbara terrorism. Tillsammans är vi starka. Ta hand om er <3
Till top