ALL I WANT FOR CHRISTMAS

Allmänt / önskelista / Permalink / 4
Hej fina ni! jag fortsätter lite i julens spår genom att här visa er en del av min önskelista. Det ni också kan hitta i den är fler posters, en hylla att ha ovanför min klädställning i mitt rum, massor av kuddar m.m. Njuter så himla mycket av att 1:a advent närmar sig och av att det kommit så pass mycket snö! Idag var det så himla fint ute också.
 
I övrigt så har jag haft det ganska intensivt de senaste dagarna, med jobb, plugg och förberedelser. Har därför inte så himla mycket roligt att dela med mig av förrän allt är klart. Känner mig även ganska trött, beror nog mycket på att det blir mörkt så fort. Vi i UF-företaget har iallafall fotograferat oss idag och vår affärsplan är 90% klar, det känns jätteskönt. Har även packat lite julgodis till skyltsöndagen. Men mer om det senare! Kram på er <3
 
#1 - - Jhennifer :

Låter jättespännande! Ha en mysig och skön vecka ❤️

Svar: Tack detsamma!!❤️
Rebecca Persson

#2 - - Anonym:

💕

#3 - - Anonym:

💕

#4 - - Zaisha <3:

tycker om byxorna/tightsen och smink förvaringen. Vill också ha en sån förvaring till jul :)

Svar: Okej, finns på stadium och förvaringen på eleven.se :)
Rebecca Persson

Till top