UPPLEVELSEPRESENTER

Allmänt / Greatdays, Upplevelsepresenter / Permalink / 0
Glad advent hörrni! Känns som om dessa söndagar bara springer iväg och snart är det julafton. Om ni fortfarande letar julklappar så vill jag rekommendera er att kika in på Greatdays för där finns massor av olika upplevelser som man kan ge bort (eller som man kan utföra själv om man så vill). Jag brukar till exempel ha svårt för att hitta på julklappar att köpa till min morfar och därför har jag kollat på lite upplevelser och hittade en som jag verkligen tror att han kommer bli glad över, nämligen en hotellfrukost. Man kan välja om man vill köpa upplevelsen för en eller två personer och jag valde att ge bort en hotellfrukost för två personer så han kan äta hotellfrukost tillsammans med någon. Upplevelsen presenteras på ett bra sätt i den fina presentkartongen som ni ser på bilden. Klicka HÄR för att komma dit man beställer hotellfrukosten.
 
På Greatdays finns även många andra upplevelser inom mat och dryck. Allt ifrån matvandringar, bruncher, vinprovningar, chokladprovningar, afternoon tea och mycket annat. Utbudet är väldigt stort och det gör det enkelt att hitta något som passar den personen som man vill ge bort en upplevelse till. Upplevelserna kan utföras på många olika orter i Sverige och giltighetstiden på upplevelserna är 12 månader. Nu ska jag slå in denna julklappen och några andra. 
Hoppas ni har haft en mysig dag och fortsätter myset ikväll <3
Till top