JULFIRANDE ❤️

Allmänt, Mat & Ätbart / Jul, Julfirande / Permalink / 0
Hur var er julafton kära ni? jag har firat julen hemma och mamma hade dukat och ordnat så fint. Mat, släkt och kärlek. Det är vad julen är för mig. Älskar att spendera tid med mina nära och kära, att samlas hela familjen och få kvalitetstid är verkligen guld värt. Här kommer några bilder från julfirandet hemma hos mig:

Julmorgon at it's finest, på bilden ovan ger jag och syrran vår lillkanin Theo lite mariekex som han så mycket tycker om // Jullunch bestående av mormors egna risgrynsgröt innan besök av tomten och Kalle Anka tittande <3
 
En glimt av vårat julbord // Mamma gjorde vegetariska köttbullar som var hur goda som helst // Så här mysigt var det vid middagen på julafton
 
Efter middagen målade jag lite i min målarbok tillsammans med syrran och kusinen, därefter var det dags för julklappsleken och sedan öppnade vi fler julklappar. Fick massor av fina julklappar, bl.a. fina kuddar, tavlor/posters och en hylla till mitt rum som jag tänkte visa bilder på senare!
 
Kram på er alla <3
 
Till top