SÅ NÖJD MED NYA NAGLARNA

Allmänt, Smink/Skönhet / gelenaglar, nagelförlängning, naglar / Permalink / 3
Jag har så länge velat göra en nagelförlänging och i torsdags så gick den viljan i uppfyllelse. Har aldrig varit särskilt duktig på att ta hand om mina naglar eller att måla dom etc. Allt jobb och höstens kyla och klimat har även tagit på mina naglar extremt. De har varit alldeles spruckna och sköra så jag tyckte det passade väldigt bra att göra något åt naglarna nu.

Fick mina naglar fixade på Sandras Nagleri på Norrböle och jag är jättenöjd! Naglarna blev precis i den färg och form som jag tänkt mig, jag var lite osäker på dekorationerna, tillslut blev det lite spontant silverglittriga blommor med guldnitar i mitten av dom. På salongen blev jag nästan som pirrig i magen för jag blev så förtjust i naglarna och det var så skönt att bli lite ompysslad efter allt jobb som verkligen tagit på. Detta var första men absolut inte sista gången jag gjorde gelenaglar, hoppas dom håller länge nu bara för så här fina har nog aldrig naglarna varit förut. Kram på er <3


Tips för fina & starkare naglar:
1. Se till att naglarna är torra innan du går ut
2. Använd nagelolja för att stärka naglarna och nagelbanden
3. Undvik fettlösande medel på naglarna
4. Använd handskar utomhus
#1 - - Alice Larsdotter:

Åh vilka fina!

Svar: Tack snälla :D
Rebecca Persson

#2 - - a n n i k a:

Snygga naglar :D

Svar: Tack, vad glad jag blir :D
Rebecca Persson

#3 - - EmmaJ:

snygga naglar! enkla och stilrena! Love it! :D

förlåt om jag slänger in detta här men har du lust att läsa ett inlägg som jag skrivit om mobbing, vikt osv? skulle uppskattas om du ville läsa och kanske lämna en kommentar om vad du tycker.
http://iheartyoudarling.blogg.se/2015/november/ska-vi-acceptera-detta.html

EmmaJ

Svar: Tack så mycket!! Kan absolut titta in på ditt inlägg! Kram
Rebecca Persson

Till top