WOK & ROLL

Allmänt, Mat & Ätbart / Permalink / 4
En stor kartong fylld med vegetarisk wok och vårrullar till det, mums. Detta måste vara en av de godaste rätterna som finns. Efter en stor portion av detta hade jag körlektion med en proppmätt mage. Det var riktigt roligt att köra idag för jag var allmänt glad över alla vårkänslorna och lärde mig väldigt mycket. Fick även ÄNTLIGEN köra riktigt snabbt. Känner mig lite efter med körningen då våran manuellt växlade bil har stått i garaget under vintern, men nu är jag väldigt taggad på att göra klart körkortsteorin och framförallt att börja köra vår manuellt växlade bil. Min motivation är nog mest att kunna köra bil i sommar för jag kan tänka mig att det skulle kännas som en riktig frihet. Kram på er <3
#1 - - josephine Asplund:

Hoppas du får en fin kväll & lycka till med din fina blogg!
kram<3

Svar: Tack detsamma, kram <3
Rebecca Persson

#2 - - Veronica Wallgren:

Gott!

#3 - - a n n i k a:

Mumsigt :D

#4 - - rememberthiis.blogg.se:

gott :D

Till top