PÅSKFIRANDE

Allmänt, Mat & Ätbart / Easter, Påsk / Permalink / 3
Åh vad jag tycker det är mysigt att ge och få fina påskägg, igår kväll låg ett gyllene guldägg i min säng och det var fullt med massa godsaker. Godisarna var dessutom noga utvalda av bästa mamma, inget gelatin här inte! Förra året hade jag och Albin en påskäggsjakt utomhus där vi gav bort ett ägg var med en ledtråd i, som i sin tur ledde till fler ledtrådar, för att slutligen hitta det största ägget med allt gott i. Brukar inte fira påsken så mycket i övrigt, men det är alltid härligt att träffas över en påsklunch- eller middag. Pyntning är också stämningsfullt, bara man tänker på att inte införskaffa massa fjädrar till dekorationen då fåglarna får utstå så mycket lidande av det, finns ju så himla mycket andra fina dekorationer! Ska till mormor & morfar ikväll och äta middag där med hela familjen, blir supermysigt! Glad påsk allihopa <3
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

mums! så fint :)

Svar: Tack <3
Rebecca Persson

#2 - - angelicasvarld.blogg.se:

Men så fint och gott det såg ut!
Hoppas du får en härlig långfredag och påsk!

Svar: Tack så mycket, detsamma!
Rebecca Persson

#3 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

mysigt

Till top