TACO FRIDAY

Allmänt / Permalink / 4
Hej hörni, min dag har spenderats på skolan och hemma med datorn i knäet. Har försökt göra klart en uppgift som måste vara inlämnad på söndag, sen har jag tänkt ta helg! Har firat in fredagen med tacos till middag & ikväll ska jag vara hemma och ha myskväll. Min kropp värker än efter mitt träningspass på friskis och svettis i onsdags, har köpt gymkort för gruppträning igen. Det är suuperkul att träna gruppass men blir helt slut haha. Imorgon väntas jobb från klockan 12 så vi får väl se om jag hinner göra något blogginlägg imorgon. Hur har ni haft det i veckan?❤️
#1 - - beccalundin.blogg.se:

Taco fredag här oxå😃✌️

Svar: Härligt ❤️
Rebecca Persson

#2 - - joanna- Aspergers, Bipolär, Speedway och Viktväkarna:

mysigt

Svar: Jaa, ha en mysig kväll du med!
Rebecca Persson

#3 - - Matilda Berlin:

Tacos, träning och mys med datorn i knät - kan det bli bättre en fredag? Tror inte det va ;)

Svar: Nej fredagen var riktigt härlig, trevlig helg!!
Rebecca Persson

#4 - - felicia:

Åh visst är det kul med gruppträning? Man blir liksom peppad att inte ge upp och vara "sämst" haha :)

Svar: Jaa! haha precis ;)
Rebecca Persson

Till top