VÄRLDENS BÄSTA

Allmänt, Mat & Ätbart / Permalink / 2
Igår firade jag och Albin 2 år och 4 månader tillsammans, vi hade tänkt gå ut och fika men bestämde oss för att köpa hem fika istället. Jag ville helst vara hemma efter skolan då jag kände mig ganska trött men Albin envisade sig med att vi skulle vara hos honom. När jag kom fram till honom så mötte han mig med en stor kram i dörröpningen och gav mig ögonbindel. Sedan satte han mig i soffan och tog bort bindeln. Framför mig såg jag då detta underbart goda fikat i detta fina upplägget, oj vad jag började smälta hihi, min älskling kan <3 hoppas ni också hade en bra måndag, kram <3
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

grattis till er

Svar: Tack så mycket <3
Rebecca Persson

#2 - - Hemma Hos Felicia:

åh grattis till er! Ser verkligen supermysigt ut!! :)

Svar: Tack så mycket <3
Rebecca Persson

Till top