FJÄRDE ADVENT

Allmänt / Permalink / 1
Hej allesammans! Hoppas ni har haft en supermysig dag. Jag har varit huur trött som helst på senaste så i helgen har jag mest bara vilat upp mig. Jobbade visserligen i fredags men sen igår hade jag och albin ett långt star wars marathon och idag har jag bara vilat och slagit in de sista av mina julklappar. Jullovet börjar kännas väldigt nära och det är efterlängtat.
 
Efter jullovet, under hela vårterminen så ska min klass gå skola på Balder några dagar i veckan och några dagar på Anderstorp. Det jag gör sista dagarna innan jullovet är därför i stort sett bara att tömma mitt skåp och gå på rundvisning på Balder så jag hittar där sen. Nu ska jag se julkalendern "En riktig jul" med familjen. Kram på er <3
 
#1 - - Eleonora Adriana ♥:

Söt bild :)

Svar: Tack ❤️
Rebecca Persson

Till top