AT HOME AGAIN

Allmänt / hemavan / Permalink / 2
Hej fina ni, blir så glad över att så pass många kikat in här trots att jag inte uppdaterat! nu är massor av inlägg på ingång igen. Igår kväll kom jag hem från Hemavan men det är egentligen först nu som jag har "landat". Tänk hur mycket några dagar i fjällen kan göra, har verkligen fått koppla av och bara fått njuta under sportlovet. Inte en enda tanke har skänkts till skola eller jobb. Idag har jag städat kaninburarna och varit en sväng på stan, ÄLSKAR att vara utomhus under denna årstiden. Asfalten börjar komma fram, lufttemperaturen är alldeles lagom, solen skiner på en blå himmel...det finns verkligen så mycket vackert i varje dag som går. Jag börjar även känna i kroppen att det är dags att fylla år snart då det alltid brukar vara likadant ute på mina födelsedagar hehe. Ha en superduper härlig helg finisar <3

Pss...för fler bilder från Hemavan så kan ni kika in på min instagram - @rebbebecca
#1 - - Days by Johanna:

Så härliga bilder. Låter som en skön resa

#2 - - Annsoh:

Fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Rebecca Persson

Till top