TANKENS KRAFT

Allmänt / Tankens Kraft / Permalink / 2
Hej fina läsare, det är inte bara ljus och värme som jag är i behov av just nu, utan även en påminnelse om att allt blir vad jag gör det till. Har känt mig väldigt seg och oproduktiv senaste dagarna och tänkt att jag nästan velat gå i ide genom att krypa ner under täcket. Jag har tänkt att det är på grund av kylan och mörkret som jag känt att det inte finns något att göra och så vidare men det är det förstås egentligen inte. Men eftersom jag tänkte att det inte fanns någonting att göra så blev det därmed nästan att jag gick i ide. Allt handlar om ens tankesätt, det är så viktigt! 
 
Tänker du att det här kommer bli en dålig dag, eller att du kommer göra dåligt ifrån dig på redovisningen, då attraherar du omedvetet negativa saker till dig. Nu är det även snart slut på jullovet, en del kanske till och med redan börjat om på skolan. Försök tänka att första skoldagen kommer bli bra och gör den som du vill att den ska vara! Vi kan påverka exakt allt. Precis som dem människor vi är. Vi väljer om vi vill klaga på vädret när det regnar eller köpa ett paraply och dansa i regnet. Det är vårat val, vårat eget tänkande. Kom ihåg att ALLT blir vad man gör det till. Kram!
 

Mer om tankens kraft & inspiration för nytänkande hittar ni på DENNA bloggen. Klicka! du kommer inte ångra dig.
#1 - - Anonym:

wooooooooopwooop

#2 - - Åsa:

Så bra sagt, vi måste påminna varandra <3 kram

Svar: Ja så är det, kram <3
Rebecca Persson

Till top