MORMOR 60 ÅR

Allmänt, Mat & Ätbart / Födelsedag / Permalink / 2
Hej fina läsare! Igår firade jag min mormors 60-årsdag för fullt, hela familjen överraskade henne på förmiddagen och sedan åkte vi vidare hem till oss för födelsedagsfika. Efter det öppnades nästan alla presenterna innan vi rullade vidare till nästa överraskning, nämligen badhuset i Byske som vi hyrt eftersom mormor tycker så mycket om att bada. Väl där så utbringade vi även en skål och åt massa goda frukter. Slutligen så åt vi middag på Byske Gästgivargård, maten var riktigt god och det var mysigt att äta där. Mormor blev överraskad om & om igen, tror jag talar för hela familjen då jag säger att dagen blev riktigt lyckad. Hoppas att alla har haft en trevlig helg, nu ska jag alldeles strax åka och träna! Kram på er <3
#1 - - Emma -Merakibeauty.se:

så mysigt :)

#2 - - Joanna- Från 95- 65 kg!:

vilken fin överraskning:)

Till top