KÖRKORT I SIKTE

Allmänt / Körkort / Permalink / 0
God kväll, hoppas ni haft en bra start på det nya året! det har jag haft. Är äntligen frisk nu och efter att ha legat till sängs i dagar så är jag taggad på lite mer struktur i vardagen. Idag har jag varit på Eddahallen för att se Sunnanåcupen där bl.a. Albin spelade, tycker att det var väldigt roligt och framförallt spännande att sitta på läktaren.
 
Mellan Albins matcher så övningskörde jag och pappa i ungefär en timme. Körde visserligen bara vår automat men lär mig ändå, dessutom är det roligare att köra den. Medan jag var sjuk så försökte jag ta i tu med lite teori gällande körkortet också, för att göra något nyttigt under dagen. Har kämpat mig igenom de första kapitlena i körkortsboken och gjort klart första teori-testet på elevcentralen. Ju mer jag läser och övningskör desto mer sugen blir jag på att ta körkort, inte allt för länge kvar tills dess nu! P.s från och med idag så kommer bloggen uppdateras i vanlig ordning. Kram på er! ❤️
Till top