HAIRTALK PRODUKTER

Allmänt, Smink/Skönhet / Hairtalk / Permalink / 1
Hej på er, det här är produkterna som jag fick med mig från frisören när jag satt in hairtalk extensions i håret. Det första är som ni ser ett shampoo som ska vara fuktgivande och speciellt utvecklat för hairtalks skonsamma fästen. Med fick jag även en detangler som är ett utredande spray som ska användas om håret blir trassligt, och sist men inte minst så fick jag ett balsam som man ska lämna kvar i håret. Ja, ni hörde rätt! det är ett balsam som inte ska sköljas ur håret och som ska ge det perfekta resultatet på håret. Borsten på bilderna fick jag också och den funkar riktigt bra! Nu ska jag strax jobba ett 9-timmars pass på Rinkside och sedan hinner jag kanske med lite lördagsmys ikväll. Kram fina ni!
#1 - - Frida:

Snyggt!

Svar: Tack!
Rebecca Persson

Till top