HAIRTALK EXTENSIONS

Smink/Skönhet / Extensions, Hairtalk / Permalink / 3
Hej godingar, har haft en väldigt bra dag idag! minns ni hårkonsultationen jag berättade om? på Hairtalk hår -konstultationen på Karma Frisör & Shop i Skellefteå så fick jag väldigt bra information och vi hittade hårextensions som passade mitt hår i färg och längd. Jag valde att göra en hårförtjockning med 2 paket i längden 40 cm i ljusblond färg!
 
Idag har jag ÄNTLIGEN fått ett tjockare och framförallt jämnare hår. Som ni ser på "före-bilden" ovan så har jag haft ganska kort hår på sidorna men nu är det längre och tjockare. Till skillnad från typ clips som jag hade förut så är Hairtalks hår med tapefästen såå skönt att använda. Fästena känns verkligen ingenting och jag förstår verkligen vad som gör dom så skonsamma som de är. Jag är supernöjd och ser fram emot att styla mitt nya hår! Fick även med en massa hårprodukter och en borste så att håret ska hålla sig fint. Har ni några frågor så tveka inte på att ställa dom <3
#1 - - Elin:

Vad fint!

Svar: Tack snälla ❤️
Rebecca Persson

#2 - - Anonym:

Är det möjligt att gå dit för att få tips om vilka hårprodukter man bör använda? Känns som vilka produkter jag än använder så blir det inte bra...

Svar: Hej! ja det kan man absolut göra :)
Rebecca Persson

#3 - - Julia:

Har funderat ett tag på att göra samma sak, hur mycket kostade din hårförtjockning? :)

Svar: Okej vad kul, kan verkligen rekommendera! det kostade 3,600 kronor :)
Rebecca Persson

Till top