GET TO KNOW ME BETTER

Allmänt / Permalink / 3
 
♥ Vad heter du? Elin Rebecca Persson
 
♥ Hur gammal är du? 17 år, fyller 18 år den 27 april (!!)
 
Något som gör dig glad? Att vakna och se att det är sol ute, bar asfalt, värme & att vara med mina nära och kära (särskilt att resa med nära och kära) = göra det jag älskar!
 
♥ Hur gammal känner du dig? Det varierar, ibland känner jag mig rätt vuxen när jag gör viktiga saker och har friheten att göra det mesta, men oftast så känner jag mig faktiskt lika gammal som jag är!
 
♥ Vad har du gjort i dag? Idag har jag varit i skolan och jobbat ikapp massa uppgifter som jag känt mig stressad över, gjort klart några ärenden på stan och i skrivande stund så ska jag snart fika och plugga!
 
♥ Vilken film såg du senast? Den senaste filmen jag såg är nog sockerfilmen tror jag, alltså den om en kille som tar reda på konsekvenserna av dagens sockerintag. En film som verkligen fått mig att tänka mer på vad jag stoppar i mig!
 
♥ Är du besatt av någonting? Njäe, skulle nog inte säga det. Kan möjligtvis bli lite besatt av spännande serier haha, kan typ inte sluta se när jag väl börjat!
 
♥ När vaknade du i dag? 07:00 ringde alarmet men jag vaknade till lite innan av att Albin snurrade i sängen.
 
♥ Vilka världsdelar har du varit i? Europa, Asien
 
♥ Har du gröna fingrar? Nja men vill gärna ha! tycker det verkar så mysigt att t.ex. odla sallad och så i ett växthus. Nyligen planterade jag faktiskt solrosor så vi får väl se hur det går med dom!
 
♥ När och varför var du på sjukhus senast? Oj minns inte, men typ 8 månader sen kanske..och då var jag på sjukhuset i Umeå för att följa upp hur min rygg ser ut eftersom jag har skolios.
 
♥ Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 7 år, gick i tvåan (?), och mitt största problem var förmodligen att diademen gav mig huvudvärk.
 
♥ Bada eller duscha? Om jag ska tvätta mig så väljer jag dusch. Badkar är dock skönare ifall man bara vill slappna av.
 
♥ Är du bra på att laga mat? De rätter jag kan göra gör jag bra, de är dock ganska få.
 
♥ Vad ska du göra när du svarat på alla frågor? Göra kvällsfika <3
#1 - - Matilda Berlin:

Vilken rolig lista =) hoppas kvällsfika blev god! Du lyckades i alla fall göra mig sugen på samma sak ;)

#2 - - ELIN WAHLBERG:

sv. tack så mycket :)

så fin du är!

#3 - - caroline:

Himla härlig lista!!

Till top