FÖLJ MED MIG I BLOGGBYTET

Allmänt / Permalink / 0

Hej fina ni, anledningen till att jag inte uppdaterad senaste dagarna är för att jag har designat en ny blogg på Nouw.com. Det var efter många om och men som jag bestämde mig för att flytta min blogg till Nouw. Anledningarna är dels för att det är så mycket enklare att redigera sin blogg där och för att det går snabbare att skriva inlägg! Alla inläggen är importerade till nya bloggen och hädanefter kommer uppdateringen ske där. Jag hoppas verkligen att ni kommer vilja fortsätta kika in på min blogg och läsa mina inlägg trots att jag bytt bloggportal. Skriv gärna en kommentar om vad du tycker om nya bloggen! Kram <3
 
Direktlänk till min nya blogg hittar ni HÄR

WWW.NOUW.COM/REBBEBECCA  WWW.NOUW.COM/REBBEBECCA WWW.NOUW.COM/REBBEBECCA

 
Till top