VÅRAN DAG

Allmänt, Träning / Shoes, nike / Permalink / 0
Jag har hört att långsamma lördagsmorgnar är bra för själen så jag vilade i sängen nästan hela morgonen. Blev glad när jag öppnade gardinerna och såg en blå himmel. Käkade lunch och sen bestämde jag mig för att fara ut en sväng, gick en powerwalk längs älven och rensade tankarna lite. Fick lite ont i öronen av blåsten tyvärr men annars så var det bara härligt. Nu är det egentligen perfekt temperatur och luft för att vara ute och springa.

Idag har jag och Albin varit tillsammans i exakt 1 år och 10 månader. Han är i fjällen över helgen så kommer tyvärr inte kunna spendera kvällen med att pussa upp honom lite extra men,men. Jag och familjen är bortbjudna på middag! Ska alldeles strax fara dit och det ser jag fram emot. Ha en trevlig lördagskväll, kram!!
Till top