SKYLTSÖNDAGEN

Allmänt / advent, skyltsöndag / Permalink / 0
Hej igen! Skyltsöndagen igår var väldigt mysig och blev riktigt lyckad. Jag och Albin hade gjort bland annat lussebullar, biskvier, julgodis och kransar som vi sålde, nästan alltihop blev slutsålt och vi stod från ca. 12.15 till 16.30 då det började regna och bli blåsigt. Vi har förberett i ungefär 3 veckor och sen gick själva genomförandet väldigt snabbt så det kändes lite konstigt när vi hade packat bort allting och dagen var över. Det var så mysigt med den juliga stämningen och alla härliga, glada personer som var där och samlades. Tycker att skyltsöndagen är en härlig adventstradition!
 
Efter skolan idag så åkte jag till stan med Alina, Alice och Amanda för att leta lite julklappar till julklappslekar men det var lättare sagt än gjort. Jag hittade mig en julklapp men har fortfarande 2 kvar att hitta. Vi fikade även på Lilla Marie och jag smakade chai latte för första gången, supergott var det! Helt klart en ny favorit. Kram på er <3
Till top