UNDERLÄTTA LÖPTRÄNINGEN

Allmänt, Träning / runkeeper, träning / Permalink / 1
Av någon anledning så tycker jag alltid att det är härligt att vara ute och springa i solnedgången men ändå så kommer jag mig sällan iväg haha.. tycker iallafall bäst om att springa den tiden om dagen, kan nog vara för att det känns liite mindre tungt att springa då jag har fin utsikt framför mig. Men sist så kändes det tungt så jag orkade inte springa hela vägen.

För några dagar sen fick jag ett tips om appen runkeeper och den är väldigt bra att ha om man som jag behöver lite extra pepp när man är ute och springer. Den kanske till och med kan peppa till att fara och springa. Det återstår att se om den lyckas få iväg mig. För er som inte vet så talar appen om för en hur långt,hur länge och hur fort man sprungit. Den berättar ungefär var 5e minut så man får veta om man t.ex har jämnt tempo eller om man sprungit saktare eller tvärtom. När det går bra så blir man taggad, när det går dåligt så ger man halverst upp eller så kämpar man så in i norden. Kommentera gärna vad du tycker om appen ifall du testat den!

Appen kan laddas ner på play butik & appstore, helt gratis.
#1 - - Hamase Tafakori:

Självklart kan du dela 😘

Svar: Okej, tack så mycket! :)
Rebecca Persson

Till top